Złóż zamówienie do godz. 12:00 - wysyłka InPost tego samego dnia !!!
-
Reklamacje i zwroty
Procedura zwrotu
Jeśli z jakiegoś powodu chcielibyście Państwo zwrócić świecę, nic prostszego.
Oyasumi.pl bez problemu przyjmie każdy zwrot Twojego zamówienia do 30 dni kalendarzowych od jego otrzymania.
Procedura wygląda u nas tak:
Krok 1. - wypełnij formularz
Wydrukuj i wypełnij formularz który pobierzesz w tym miejsu
Krok 2. - spakuj produkt i dołącz do niego formularz
Zapakuj bezpiecznie produkt, który chcesz zwrócić, a razem z nim do paczki włóż także wypełniony formularz - jest on niezbędny do dokonania zwrotu.
Krok 3. - prześlij do nas przesyłkę
Pracownia - Krzysztof Trzópek
31-762 Kraków,
ul. Gustawa Morcinka 65
tel. 739-171-190
biuro@oyasumi.pl
Krok 4. - poczekaj na zwrot wpłaty
Kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze, sprawdzamy odesłany produkt i jeśli wszystko się zgadza, dokonujemy zwrotu należności .
Zwroty są realizowane bezzwłocznie w takiej samej formie, jak płatność za zamówienie (zwrot przez SkyPay lub jako przelew), max w ciągu 7 dni od momentu kiedy otrzymamy od Ciebie paczkę. Zwracamy oczywiście koszty przesyłki które poniosłaś przy zakupie, koszt odesłania towaru leży po Twojej stronie.
Procedura reklamacji
Napisz do nas na biuro@oyasumi.pl w tytule maila pisząc „Reklamacja”
W treści maila koniecznie podaj :
- datę zakupu
- dokładny opis problemu
- zdjęcia uszkodzeń
- Twoje oczekiwania
Staniemy na głowie by znaleźć satysfakcjoinujące rozwiązanie i nie zajmie nam to dłużej niż 14 dni (dłużej na głowie nie damy rady :)