• Reklamacje i zwroty

Procedura zwrotu

Jeśli z jakiegoś powodu chcielibyście Państwo zwrócić świecę, nic prostszego.

Oyasumi.pl bez problemu przyjmie każdy zwrot Twojego zamówienia do 30 dni kalendarzowych od jego otrzymania. 


Procedura wygląda u nas tak:

Krok 1. - wypełnij formularz

Wydrukuj i wypełnij formularz który pobierzesz w tym miejsu

Krok 2. - spakuj produkt i dołącz do niego formularz

Zapakuj bezpiecznie produkt, który chcesz zwrócić, a razem z nim do paczki włóż także wypełniony formularz - jest on niezbędny do dokonania zwrotu.


Krok 3. - prześlij do nas przesyłkę

Pracownia - Krzysztof Trzópek

31-762 Kraków,
ul. Gustawa Morcinka 65

tel. 739-171-190
biuro@oyasumi.pl


Krok 4. - poczekaj na zwrot wpłaty

Kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze, sprawdzamy odesłany produkt i jeśli wszystko się zgadza, dokonujemy zwrotu należności .

Zwroty są realizowane bezzwłocznie w takiej samej formie, jak płatność za zamówienie (zwrot przez SkyPay lub jako przelew), max w ciągu 7 dni od momentu kiedy otrzymamy od Ciebie paczkę. Zwracamy oczywiście koszty przesyłki które poniosłaś przy zakupie, koszt odesłania towaru leży po Twojej stronie.

 

Procedura reklamacji

Napisz do nas na biuro@oyasumi.pl w tytule maila pisząc „Reklamacja”

W treści maila koniecznie podaj :

- datę zakupu

- dokładny opis problemu

- zdjęcia uszkodzeń

- Twoje oczekiwania

Staniemy na głowie by znaleźć satysfakcjoinujące rozwiązanie i nie zajmie nam to dłużej niż 14 dni (dłużej na głowie nie damy rady :)